Projekt PIŠEŠ – BEREM , PIŠEM – BEREŠ v francoščini je namenjen razvijanju bralne kulture, spodbujanju branja in pisanja in razvijanju kreativnosti v tujem jeziku. Vzporedni cilj je tudi dvig jezikovnega znanja sodelujočih v projektu. Namenjen je učencem, dijakom in študentom, ki se francoščine učijo kot obveznega ali izbirnega predmeta v šolskih kurikulih, kot interesno dejavnost v OŠ in slušateljem jezikovnih šol od predšolske stopnje naprej.
Projekt bo potekal v treh stopnjah:
- na prvi stopnji se bodo sodelujoči seznanili z različnimi vrstami predlog, objavljenimi na spletni strani projekta. Predloge bodo različnih besedilnih tipov in – glede na jezikovno raven sodelujočih – različne težavnosti. Seznanitev z različnimi vrstami besedil in predlog bo sodelujočim pomagala do učinkovitejšega razumevanja besedil v tujem jeziku. Sodelujoči bodo na tej stopnji tvorili besedila na podlagi predstavljenih predlog.
- po ovrednotenju prve stopnje projekta, bodo sodelujoči tvorili izvirna besedila, ki bodo objavljena na spletni strani projekta.
- v sklepni fazi projekta bodo objavljena dela ovrednotena. Vrednotenje bo potekalo po dveh vzporednih poteh: z glasovanjem sodelujočih ( ki bodo glasovali s pisanjem krajših utemeljevalnih besedil) in z glasovanjem strokovne komisije, sestavljene iz učiteljev francoščine na vseh stopnjah in članov Upravnega odbora SDUF. Najboljša dela bodo nagrajena in objavljena na spletni strani projekta in v tiskani brošuri.
|