Opis vsebine projekta:

 

 

Projekt PIŠEŠ – BEREM , PIŠEM – BEREŠ v francoščini je namenjen razvijanju bralne kulture, spodbujanju branja in pisanja in razvijanju kreativnosti v tujem jeziku. Vzporedni cilj je tudi dvig jezikovnega znanja sodelujočih v projektu.

Namenjen je učencem, dijakom in študentom, ki se francoščine učijo kot obveznega ali izbirnega predmeta v šolskih kurikulih, kot interesno dejavnost v OŠ in slušateljem jezikovnih šol od predšolske stopnje naprej.

 

Projekt bo potekal v treh stopnjah:

 

-    na prvi stopnji se bodo sodelujoči seznanili z različnimi vrstami predlog, objavljenimi na spletni strani projekta. Predloge bodo različnih besedilnih tipov in – glede na jezikovno raven sodelujočih – različne težavnosti.  Seznanitev z različnimi vrstami besedil in predlog bo sodelujočim pomagala do učinkovitejšega razumevanja besedil v tujem jeziku. Sodelujoči bodo na tej stopnji tvorili besedila na podlagi predstavljenih predlog.

 

-   po ovrednotenju prve stopnje projekta, bodo sodelujoči tvorili izvirna  besedila, ki bodo objavljena na spletni strani projekta.

 

-   v sklepni fazi projekta bodo objavljena dela ovrednotena.  Vrednotenje bo potekalo po dveh vzporednih poteh: z glasovanjem sodelujočih ( ki bodo glasovali s pisanjem krajših utemeljevalnih besedil) in z glasovanjem strokovne komisije, sestavljene iz učiteljev francoščine na vseh stopnjah in članov Upravnega odbora SDUF. Najboljša dela bodo nagrajena in objavljena na spletni strani projekta in v tiskani brošuri.