Dragi mladi prijatelji, bralci in pisci,

zelo nas veseli, da ste se odločili za sodelovanje v našem projektu.

Komisija, ki je pregledala in ocenila vaše izdelke, je bila sestavljena iz učiteljev, ki ne učimo na osnovni ali srednji šoli. Za tako sestavo smo se odločili, ker smo želeli besedila oceniti čim bolj nepristransko.

Sestavljali smo jo mag Jacqueline Oven, dr Gregor Perko in jaz.

Pregledovanje vaših izdelkov in izbira meril za ocenjevanje sta bila trd oreh. Pred ocenjevanjem smo natančno prebrali vaša mnenja na spletnem forumu, kjer smo dobili nekaj namigov.

Cilj tega projekta je bil, da vas naučimo prepoznavati in uporabljati različne tipe besedila, ki so vam bili predstavljeni v predlogah. Zato je bil pri ocenjevanju naš najpomembnejši kriterij upoštevanje značilnosti posameznega tipa besedila. Pogledali smo torej, do kakšne mere se vam je posrečilo napisati dober opis, dobro pripoved ali dobro razlago. Upoštevali pa smo tudi vašo jezikovno zmožnost in izvirnost.

Zdi se nam, da ste se potrudili vsi, ki ste izdelke poslali, zato se je komisija odločila, da se letos s knjižnimi nagradami obdari vse sodelujoče.

Pohvale in večje knjižne nagrade pa dobijo naslednji učenci in dijaki:

Kim Pletikos in Romana Fičur, 7. razred (La coccinelle)

Eva Tancer in Teny Vergolin, 8. razred (Les souris vont au magasin)

Katerina Savarin, 9. razred (Le chien)

Larisa Divjak, I. gimnazija Maribor (Quand tout est erroné)

Gregor Vele, I. gimnazija Maribor (Voyage ŕ Amsterdam)

Radi pa bi vam povedali še nekaj:

cilj tega projekta je bil napisati izvirno besedilo. Seveda je normalno, da si pri pisanju pomagamo z različnimi viri, vendar je tudi pošteno, da te vire navedemo.  Komisija pri izboru besedil za glavne nagrade ni mogla upoštevati besedil, ki so bila neposredno prepisana iz drugih virov.

 

Želimo vam prijetne poletne počitnice!
dr Meta Lah